Å jobbe hos oss

Den første som vil møte deg som nyansatt på Bjørnholt er kollegaveilederen din. Skolen har tre fantastiske veiledere som også fungerer som mentorer for alle som er nyansatte. De vil passe på deg så lenge du trenger det, både faglig og sosialt. Bjørnholt vgs har fokus på tett fagsamarbeid og vi har fokus på den enkelte elevs forutsetninger og bakgrunn i læringsprosessen. Det spennende med Bjørnholt er at du får arbeide i et utviklende læringsmiljø der karrieremulighetene er mange. Vi har som mål at alle møter skal være lærende møter og har sterke, profesjonelle læringsfellesskap. Vi liker utfordringer og er åpne for muligheter som kan bidra til å øke elevens faglige og sosiale mestring. Vi har et høyt aktivitetsnivå hvor du får bidra og hvor du blir sett og hørt. Har du en god ide? Hos oss er det kort vei fra ide til suksess.

Bjørnholt vgs har et stort lag som jobber for elevene våre. Her vil det alltid være andre å diskutere gode løsninger med.

Bjørnholt vgs blir så mye mer for deg enn stedet du drar til for å arbeide. Her vil du møte dedikerte ansatte som brenner for jobben sin, som tar vare på elevene sine, som tar vare på skolen sin, som tar vare på hverandre og som vet at de er ansatt på Oslos beste arbeidsplass.

Vi ønsker oss medarbeidere som vil bidra til at den pedagogiske profilen blir virkeliggjort og som synes Bjørnholt er et spennende sted å være.

Vi har hele tiden behov for vikarer, eksamensvakter eller tydelige voksne som kan hjelpe til med ulike oppgaver. Disse kan sende mail til Rizwan Ali Mohammad,

>> Klikk på lenken for å se hvilke stillinger som er ledig.