Velkommen til digital Åpen Dag 21.01.21

Aapen dag 21 januar

Torsdag 21.01.21 har vi Digital Åpen Dag kl 16.00-19.00.

I år vil du kunne besøke Bjørnholt vgs. hjemme fra Pc'en din. Ta en virtuell tur med en elevguide, snakk med en miljøarbeider om hvordan vi jobber med elevmiljøet, snakk med elever om hvordan elevmiljøet vårt er eller still spørsmål til faglærere om hvordan vi jobber med fag. Vi legger ut spørsmål og svar fortløpende, slik at du kan se hva andre lurer på.

Du kan se LIVE-intervju med rektor og elevrådsleder, og filmer laget av elevrådet. På hjemmesiden finner du bilder fra undervisningen, av fasilitetene og oversikt over fagtilbudet.

Program for dagen:

Når

Hva

Hvem

16.00-16.05

Velkommen: Plan for arrangementet.

Erlend (rektor)

16.30-16.35

Samtale: Hvordan er det å være sjef på Bjørnholt?

Burak (elevrådsleder) og Erlend

17.00-17.05

Samtale: Hvordan er miljøet på Bjørnholt? Hvilke aktiviteter har man?

elev og miljøarbeider

17.30-17.35

Samtale: Slik følger vi deg opp som elev. Hvilke spørsmål pleier rådgiver å få? Hva er det beste med å være k-lærer?

rådgiver og k-lærer

18.00-18.05

Samtale: Hvilke utenomfaglige tjenester finnes på skolen og hva kan vi hjelpe deg med? Hvilke spørsmål pleier vi å få?

Karoline (nav), helse og minoritetsrådgiver

18.30-18.35

Samtale: Hvordan jobber vi med læring på Bjørnholt? Hvorfor skal du bli elev hos oss? Hvorfor ble jeg lærer?

veileder og lærer

18.55-19.00

Samtale: Hvorfor begynte du her? Hvordan er det å være elev på Bjørnholt? Hvorfor skal du begynne hos oss?

elever

Besøk oss på:

Vi gleder oss til å hilse på deg!