Digital skole

Side 2

I dag fikk vi igjen pålegg fra myndighetene om at skolen skal over på digital hjemmeundervisning. Denne gangen fra og med onsdag 17.3, til etter påske. Elever på avdeling for tilrettelagt undervisning vil få egen beskjed fra avdelingsleder om hvordan skoledagen skal organiseres fremover.

For at skolen skal få mulighet for å forberede digital undervisning på best mulig måte for alle elever, vil det bli undervisningsfri i morgen, tirsdag 16.3. Skolen er åpen tirsdag slik at alle som har behov for det kan komme inn og hente bøker og utstyr dere har liggende på skolen. Fra og med onsdag er skolebygget stengt. IKT har åpningstid hver dag mellom kl. 11-13 hvis noen trenger hjelp fra dem. Ta kontakt og gjør avtale med dem, hvis dere trenger å komme innom.

Vi fortsetter med samme timeplan som vi har hatt siden november. For at dere skal ha forutsigbarhet også etter påske, kommer vi til å fortsette med den samme timeplanen helt frem til sommerferien. Dere vil få beskjed fra faglærerne deres hvordan undervisningen skal foregå i de ulike fagene.

Hjerterommet på skolen kommer til å være åpent for elever som har behov for å sitte på skolen og jobbe med skolearbeid. Hvis dette er noe du har behov for, tar du kontakt med miljøarbeiderne eller din rådgiver for å avtale tid. Hvis du ønsker å ta kontakt med skolekontoret kan vi nås på epost bjornholtvgs@ude.oslo.kommune.no eller telefon 23 46 36 00.

Det ligger munnbind og antibac ved inngangen til alle som trenger å komme innom skolen. Vi ønsker at dere bruker det når dere er inne i bygget.

Jeg håper dette er siste gang skolen stenger ned og at vi raskest mulig kommer tilbake til et smittenivå som gjør at vi alle sammen kan møtes fysisk på skolen igjen. Inntil da håper jeg dere tar vare på både dere selv og hverandre. Nå er det like før #Alt blir bra.