Hovedseksjon

Publisert:

Torsdag, 19. juni, kl.19.00 er det avgangsseremoni for våre elever.

et stort akvarium i en bygning

Seremonien finner sted i Bjørnholthallen. Seremonien er for 3ST, Drone, 2EL, 2IT, 2MP og IMT.

Det er veldig viktig at alle elever, lærere og foresatte og andre familiemedlemmer er på plass senest 18:45. 

Alle klasser og trinn har avslutning individuelt før seremonien.