Oppstart på Bjørnholt Vgs

Velkommen

De første ukene med skole har vært fylt med masse læring, "Back to school party", spilleuttak til fotballklassen og sosiale aktiviteter for elevene våre.

I tillegg til prøvespill for fotballklassen har Elektro invitert elevene med fordypning "Arbeidsliv" fra 10.klasse til Elektro for å prøve ut yrkesfaget og oppleve hvordan det er.

Fredag i første skoleuke var det "Back to school party" for alle elever og ansatte, en dag fylt med aktiviteter som skaper sosiale relasjoner mellom elevene våre, miljøarbeiderne og lærerne våre. Du kan se bilder fra dagen her.

De nye IB elevene har vært en tur til Astrup Fearnley for å hente inspirasjon fra det kunstneriske og for å skape nye inntrykk som kan fremme læring i klasserommet.