NM i volleyball for skolelag

Volleyball Bjørnholthallen

Bjørnholt videregående skole gleder seg til å arrangere NM i volleyball i år igjen og vi håper at alle er klare til å møte opp til turneringen. Under følger informasjon til lagledere og lag som skal delta.

Lagledermøte

Rune Christiansen avholder lagledermøte kl. 08:30. Vi anbefaler alle lagene om å være tilstede senest 08:15. Det gir dere god tid til å varme opp og oppdatere dere i forhold til hvor og når dere skal spille, samt når dere skal være dommere.

Hovedansvarlig kamper og resultater

Stian Andre Hansen er ansvarlig for kamper og resultater. Vi forventer at alle lagledere hjelper andre spillere til å møte opp presis til kamp/dommer. Ta gjerne med egen fløyte for å dømme kamp.

På denne linken finner du informasjon om når og hvor laget ditt skal spille og når dere skal være dommere:

Du kan også laste ned Profixio som en app for å følge turneringen og ditt lag på den.

Fairplay

Vi forventer god oppførsel av alle spillere på banen. Bjørnholt vgs skole har "fairplay" som et eget satsingsområde på alle elever.

May-Britt Kreutzer Lomsø er hovedansvarlig for miljøteam og megler som hjelper til under arrangementet.

Det vil være mulig å kjøpe mat i hallen oppe ved tribunene.

Turneringskampene starter kl. 09:00 presis!

Vi ønsker dere hjertelig velkommen og lykke til i turneringen!