Lysvandring i Hvervenbukta

Bjørnholt Vgs Lysvandring Hvervenbukta

Hvert år arrangerer Bydel Søndre Norstrand lysvandring rundt Hvervenbukta og Bjørnholt Vgs. viste seg fram til nærmiljøet som en varm og fargerik skole for publikum under lysvandringen i Hvervenbukta.

Bjørnholt Vgs på lysvandringen i Hvervenbukta

Målet er å vise fram lokale organisasjoner og hvordan de jobber med å fremme engasjement i bydelen Søndre Nordstrand. Bjørnholt stilte opp med stand hvor det ble vist fram elevprodukter som MKelever hadde laget. Det var også tilgang til et fotostudio hvor de som gikk forbi kunne ta kreative bilder.

Besøkende på stand Bjørnholt Vgs i Hvervenbukta

Det handler også om å fremme romslighet, mangfold og tilhørighet i Søndre Nordstrand. Derfor møter de forbipasserende lærere og elever slik at de kan snakke med elever og lærere fra skolen vår for å høre hvordan vi jobber med elevene våre og nærmijøet.

Besøkende på stand Bjørnholt Vgs i Hvervenbukta

Lysvandringen i Hvervenbukta er en stemningsfull vandring i høstmørket hvor hundrevis av fakler og lys er tent i skogen og på stranda. Bjørnholt er stolt av å være en videregående skole i bydel Søndre Nordstrand og en del av lokalsamfunnet.

Straight outta Bjørnholt