Grønt nivå fra mandag 17.01.22

biblioteket

Husk at vi har noen regler vi fremdeles må forholde oss til:

• Ingen syke skal møte på skolen. Det gjelder både ansatte og elever.
  • Det er ikke lenger smittekarantene for de som ikke er husstandsmedlemmer, eller tilsvarende nære. Vi skal teste oss på dag 3 og dag 5 etter kontakt, og følge med på om vi får symptomer i 10 dager.
  • Husstandsmedlemmer, eller tilsvarende nære, har fremdeles karantene i 10 dager
  • Det er fremdeles viktig med god hygiene, og det er antibac og munnbind tilgjengelig på skolen.
  • Unngå fysisk kontakt, som klemming og håndhilsning

I tiden fremover kommer det til å handle mye om tester. Dere finner informasjon. om hvordan dere kan gjøre det på denne siden. Alle elever på skolen har fått tilbud om to vaksinedoser. Det kan likevel være noen av dere som ønsker vaksine, men som ikke har fått tatt begge dosene. Da kan dere finne informasjon her om hvor dere skal dra for å bli vaksinert. Vi anbefaler alle som kan å vaksinere seg.

Vi gleder oss til å se dere på mandag!

Beste hilsen

oss på Bjørnholt vgs