Velkommen til nytt skoleår!

Skolebygget skilt

Velkommen som elev på Bjørnholt vgs.

Gratulerer med å ha kommet inn på Bjørnholt videregående skole!

Du skal fortsatt nyte noen feriedager, men vi gleder oss til å møte deg 22. august.

Å bli elev på Norges flotteste skole er noe du virkelig kan glede deg til. Elevene våre sier at å begynne på Bjørnholt er som å få en ny familie. På Bjørnholt er vi opptatt av at alle elever skal lykkes og føle tilhørighet, i og utenfor klasserommet. Her skal din stemme bli hørt og du skal få lov til å være med på å forme din egen skolehverdag. Vi møter elevene akkurat der de er, både faglig og sosialt.

Første skoleuke blir en litt annerledes uke. For at du skal få en best mulig start på skoleåret bruker vi tid på at du skal bli godt kjent med både ansatte og medelever. Du skal blant annet få utdelt pc, møte alle faglærerne dine, dra på utflukt med klassen din og bli med på back to school party. Det blir også valg av representanter til elevrådet. Vi oppfordrer alle som har lyst til å jobbe for et godt og inkluderende elevmiljø om å stille til valg!

Første skoledag møter klassene til følgende tider:

VG1 EL: Kl. 09.00 i Asia

VG1 ST: Kl. 09.00 i Europa

VG1 IM: Kl. 09.00 i Amerika

VG1 IMT: Kl. 11 i C357

VG2 EL: Kl. 10.00 i Asia

VG2 ST: Kl. 10.00 i Europa

IB2&IB3: 10.00 in Africa

VG2 IM: kl. 10.00 i Amerika

VG3 ST: Kl. 11.00 i Europa

VG3 MK: Kl. 11.00 i C408

Gå inn hovedinngangen på skolen, så vil det stå noen der som forteller deg hvor du skal gå.

AFTO ordinær oppmøte kl 08.30

Du kan lese skolebrosjyren her.

Erlend.jpg

Rektor Erlend Skåltveit